Başvurularınız için CV’lerinizi ik@kaid.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

İlanlara Dön

İŞ VE SÜREÇ ANALİSTİ

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Mühendislik, Temel Bilimler, Ekonomi, İşletme, Bankacılık veya ilgili diğer bölümlerinden mezun,
  • Finans kuruluşlarında proje yönetimi, bankacılık ya da sigortacılık alanında süreç yönetimi, iyileştirme ve geliştirme faaliyetlerinde deneyimli,
  • PMI Proje Yönetimi Metodolojisine hâkim,
  • Proje yönetimi temel eğitimi almış ve tercihen sertifika sahibi(en az CAPM sertifika seviyesi),
  • İş analizi süreç ve metodolojilerine hakim ve tercihen ECBA, CCBA veya CBAP sertifikalarından birine sahip,
  • Agile / Scrum metodolojileri ile çalışmış veya bilgi sahibi,
  • Süreç ölçümleme, izleme, riskleri belirleme, süreç tasarım metodolojilerine hâkim,
  • MS Office programlarını aktif kullanabilen,
  • Power Point, Visio ya da Infographic – BPM – GRC araçlarına hâkim,
  • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi’ne ve 31000:2011 Risk Yönetimi ve Risk Tabanlı Süreç Yönetimi Sistemi’ne hâkim,
  • Bireysel ve takım çalışmasına yatkın olan,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
  • Ankara’da ikamet eden/edebilecek,
  • En az 5 yıl deneyimli,
  • İleri seviye İngilizce bilen,
  • İnsan ilişkileri ve iletişim becerileri güçlü Kıdemli Uzman İş ve Süreç Analisti, Uzman İş ve Süreç Analisti ve İş ve Süreç Analisti aranmaktadır.

İş Tanımı

  • Bir kamu kuruluşu içerisinde yürütülecek olan Bankacılık Süreçleri İyileştirme ve Stratejik Dönüşüm Programı kapsamında gerçekleştirilecek proje faaliyetlerinde görev almak,
  • Programa bağlı projeler kapsamında iş süreçleri tasarımı, fonksiyonel ve teknik analiz yapmak,
  • Yazılım geliştirme süreci genelinde yazılım geliştirme ekipleri ile koordineli çalışarak iş taleplerinin ve fonksiyonel gereksinimlerin karşılanmasına yönelik koordinasyonu sağlamak,
  • Teknolojik gelişmeleri takip ederek yeni iş uygulamaları, yazılım geliştirme araçları ve yöntemleri hakkında kendini ve çalışma şeklini yenileyebilmek,
  • Gelen değişiklik taleplerinin projenin diğer gereksinimleri açısından etki analizini yapmak,
  • Devam eden ihtiyaçların önceliklendirilmesini sağlamak,
  • Proje boyunca gereksinimlerin takibini gerçekleştirmek,
  • Değişiklik prosedürüne ve araçlarına ait uygun şekilde temel değişiklikleri yönetmek,
  • Kurum içerisinde yayınlanan her türlü süreç, talimat, yönergelerde belirtilen hususları uygulamak.