Başvurularınız için CV’lerinizi ik@kaid.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

İlanlara Dön

KALİTE VE TEST UZMANI

Bir Bankacılık Projesinde görevlendirilmek üzere Kalite ve Test Uzmanı arıyoruz.

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Mühendislik, Temel Bilimler, İşletme, Ekonomi, Bankacılık veya ilgili diğer bölümlerinden mezun,
  • Toplam kalite ve kalite süreçleri konularında deneyimli,
  • Proje kapsamında ortaya çıkacak ürünlerin yeterli olup olmadığı ve ürünlerde ortaya çıkan uygunsuzlukların tespiti sonrasında üründe gerekli geliştirme yapılmasının sağlanması ve ürünün müşteriye en iyi şekilde ve sorunsuz olarak gönderilmesi konularında deneyimli,
  • Test planları ve prosedürleri, test senaryoları ve diğer test unsurlarını hazırlamada; tüm test aşamalarında gerekli işlemleri yapmada ve test sonuçlarını raporlamada deneyimli,
  • Yazılım yaşam döngüsü ve yazılım geliştirme süreçlerini bilen,
  • Tercihen ISTQB veya QAI Certified Associate in Software Testing (CAST) Yazılım Test Sertifikalarına sahip,
  • Tercihen test otomasyonu, performans ve yük test yöntemleri ve araçları hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
  • MS office programlarını kullanabilen, SQL bilen,
  • Agile / Scrum metodolojileri ile çalışmış veya bilgi sahibi,
  • Analitik düşünme ve problem çözme motivasyonuna sahip
  • Proaktif bakış açısına sahip,
  • Analitik yönü kuvvetli,
  • Sorumluluk ve iş bilinci gelişmiş,
  • Bireysel ve takım çalışmasına yatkın olan,
  • En az 3 yıl deneyimli,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
  • Ankara’da ikamet eden/edebilecek Kıdemli Kalite ve Test Uzmanı, Kalite ve Test Uzmanı, Kalite ve Test Personeli aranmaktadır.

 

İş Tanımı

  • Bir kamu kuruluşu içerisinde yürütülecek olan Bankacılık Süreçleri İyileştirme ve Stratejik Dönüşüm Programı kapsamında gerçekleştirilecek proje faaliyetlerinde görev almak,
  • Yazılım kalite kontrollerinin sağlanması, kalite iyileştirme fırsatlarını tespit etmek ve hayata geçirmek,
  • Tespit edilen bulguların iyileştirme çalışmalarını yürütmek ve proaktif önleyici tedbirleri belirlemek,
  • Bulguların çözümü için ilgili ekiplerle iletişim kurmak, bulgu takibi ve raporlama yapmak,
  • Yapılan kalite güvence ve iyileştirme çalışmalarının diğer ekiplerle koordinasyonunu sağlamak,
  • Müşteri deneyimini ölçümleyip iyileştirme alanlarının belirlenmesi ve uygulanmasını sağlamak.